AKTUALNOŚCI

Warsaw Trade Tower z własnym showroomem! ─ 300 m kw. na 26. piętrze

31.01.2017

Na 26. piętrze Warsaw Trade Tower (WTT) otwarto powierzchnię pokazową biurowca, w której zaprezentowano potencjał i możliwości aranżacyjne budynku. Na 300 m kw. showroomu znajduje się układ mieszany z wydzieloną powierzchnią konferencyjną, gabinetową, open space’em, przestrzenią relaksu, kuchnio-jadalnią i reprezentacyjną recepcją. Inwestycję przeprowadzono z inicjatywy właściciela budynku – Akron Investment Central Eastern Europe II i jego asset managera ─ firmy Heitman. Za projekt i realizację odpowiedzialna była firma Reesco, zaś za projekt wnętrza – pracownia Rewitech.

People at our Core – czyli komfort pracy przede wszystkim!
Przestrzeń pokazowa WTT o powierzchni 300 mkw. zaprojektowana została zgodnie z najnowszymi trendami aranżacji biur oraz zasadami optymalnego zagospodarowania piętra i wykorzystaniu mieszanego układu pomieszczeń. Dlatego showroom, oprócz reprezentacyjnej recepcji czy przykładowej sali konferencyjnej, składa się z samodzielnego gabinetu, otwartej przestrzeni typu open space z wydzielonymi miejscami relaksu i kuchni z jadalnią. Wszystkie pomieszczenia zostały zaprojektowane tak, aby połączyć standardy nowoczesnego biura z wyposażeniem wpływającym na komfort pracy. Do wykończenia wnętrz wykorzystano monochromatyczne w kolorystyce materiały – meble w barwach bieli, szarości oraz czerni z elementami ożywiającej zieleni. O funkcjonalności biurowca decyduje również sufit. Architekci zaproponowali jego różne wysokości, zmieniając rodzaj wykończenia – od otwartego, poprzez ażurowy, po zamknięty. Pokazali tym samym, że biura w WTT można modyfikować także w tym zakresie.


Showroom WTT zestrojony z otoczeniem !
Ekskluzywna i designerska ściana mchu na recepcji showroomu czy zaakcentowane zielone grafiki nie tylko ożywiają pomieszczenia, lecz także nawiązują do otoczenia WTT – zarówno zieleni przed budynkiem, jak i w jego reprezentacyjnym lobby. Kuchnia z miejscem do spożywania posiłków stylem odnosi się do wspólnej jadalni zlokalizowanej na parterze biurowca, z której na co dzień korzystają osoby pracujące w budynku. Dopełnieniem nowoczesnej i funkcjonalnej aranżacji pomieszczeń jest obecność elementów strategii marketingowej Warsaw Trade Tower. Na szklanych ścianach elewacji znalazły się stworzone w ramach rebrandingu infografiki – przypominają one o atutach biurowca, takich jak lokalizacja (bliskość przystanków tramwajowych i autobusowych oraz stacji metra), rozbudowana infrastruktura rowerowa, a także o licznych udogodnieniach w samym obiekcie. Wśród nich warto zwrócić uwagę na przestrzeń konferencyjno-eventową na 35. piętrze, salę aktywności, kantynę i wspólną jadalnię, a także na darmowe samochody elektryczne dedykowane wszystkim osobą pracującym w WTT oraz specjalną aplikację i platformę komunikacyjną stworzoną z myślą o najemcach.

„Showroom w WTT powstał, aby jak najlepiej zaprezentować możliwości aranżacyjne wieżowca. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak duży wpływ na komfort i efektywność pracy ma odpowiedni rozkład i wystrój biura. Wiedzą to także pracodawcy, którzy coraz częściej zapewnienie pracownikom środowiska idealnie dopasowanego do ich potrzeb traktują jako strategiczną decyzję biznesową. I właśnie z myślą o nich powstał nasz showroom. Dzięki przestrzeni pokazowej klienci zobaczą potencjał wnętrz WTT, a przede wszystkim możliwości elastycznego podziału i bezproblemowej zmiany układu ścian i pomieszczeń w budynku” – mówi Izabela Kapil – Vice President Portfolio Management – Europe w Heitman.

Warsaw Trade Tower (WTT) powstał pod koniec lat 90. jako pionierski projekt architektoniczny. Jego całkowita wysokość wynosi 208 metrów, a linia dachu położona na poziomie 184 metrów czyni go pod tym względem najwyższym biurowcem w Warszawie. Obiekt na wiele lat zdominował panoramę Warszawy i wyznaczył trendy, a także stał się symbolem jakości i prestiżu. W latach 2015-16 przeszedł modernizację opartą o szeroko zakrojone rozpoznanie potrzeb najemców, a zrealizowaną przez grupę roboczą składającą się z architektów, doradców ds. komercjalizacji nieruchomości i specjalistów od brandingu. W wyniku tych przemian obiekt zyskał szereg udogodnień wyznaczających standardy współczesnych biurowców, m.in. dotyczących funkcji przestrzeni wspólnych oraz otoczenia. Dodatkowo, obiekt przeszedł pomyślnie proces certyfikacji środowiskowej metodą BREEAM In-Use i uzyskał ocenę na poziom Very Good w kategorii Asset Performance.


wstecz

Strona korzysta z plików cookie